Operace nosní mandle

25.07.2012 07:00

25.7.2012 v 7.00 jsem nastoupila do nemocnice na operaci nosní mandle. Mamka šla samozřejmě se mnou, tak to bylo hned veselejší. Už delší dobu mám pořád ucpaný nos a neustále beru antibiotika. Zjistili mi zvětšenou nosní mandli a po jejím odstranění by se mi mělo lépe dýchat. Tak uvidíme.

Do nemocnice jsem si vzala s sebou pejska na spaní a panáčka Tobyho mp3, aby mi mohl říkat moje oblíbené pohádky.

 

Tak hurá do toho, ať už to mám za sebou!!!

 

Mamky postřehy:

Větší strach než ze samotné operace jsme měli z narkózy, která je pro Lucku velkým nebezpečím. 

Hlavně, aby se jí nezhoršila epilepsie a vůbec to všechno dobře dopadlo......
 
Operace dopadla výborně, za 10 minut bylo po všem díky MUDr. Šurdovi z ORL, který byl skvělý! 

Po narkóze byla Lucinka asi 2 hodinky ukňouraná a nemohla usnout, pak usnula a probudila se jako sluníčko, úsměvavá a v pohodě. Postupně začala pít, večer snědla pudink a druhý den jsme ani nevěděli, že se něco dělo. Lucinka byla moc šikovná a druhý den nás pustili z nemocnice domů. Tak hladký průběh jsme fakt nečekali. A výsledek je naprosto zřejmý už nyní, Lucka krásně dýchá nosem.

 

Takže Vy, co to máte před sebou, se nebojte dopředu, nemá to cenu!!!