Návštěva Komosných - konečně jsme se dočkaly!!!

25.10.2012 17:00

Rodina Komosných, to jsou naši kamarádi, se kterými máme hodně společného. Já a Zuzanka máme stejnou nemoc, rodiče se znají přes internet. Poprvé jsme se viděli v Holenském dvoře na pobytu od Střediska rané péče ČB. To nám byly 3 roky. Od té doby se každým rokem scházíme na veletrhu kompenzačních pomůcek v Brně. Já už jsem u Zuzanky byla týden o prázdninách a teď, když má Zuzka nové auto, jsme si domluvili společný prodloužený víkend u nás. Zuzka je z Dolních Bojanovic a já z Jindřichova Hradce, takže častější návštěvy nejsou možné. Obě dvě totiž to cestování moc nemilujeme. Zuzka přijela společně s mamkou Lenkou, taťkou Pavlem a malou 2,5 letou sestřičkou Vikčou. Já jsem na ně čekala s mamkou a 16-ti letou ségrou Vendulkou.

Zuzka je o 15 dní mladší, o 15 cm menší a o 10 kg lehčí.           A takhle moc se máme rády!!!!